ledig dag

Igår så hade vi juklappsutdelning och lagade i ordning en liten buffé med smått och gott. Av Julia så fick jag en mascara jag önskat mig från cliniqe och en parfym, hudlotion och läppglans. Av sara så skulle jag ha fått en julklapp, men hör och häpna (alla ni som känner sara). Hon hade lyckats ge sin farmor min present, vilket hon inte upptäckte förens igår vid julklappsbytet. Det vart ett gott skratt för oss alla iaf och jag skulle få en ny :)

Idag så skulle jag ha lunchdate med Rickard, efter att han klarat min rebus. Först så hade vi helt missförstått mötesplats och missade därför en halv timme och när vi väl skulle sätta oss för att äta så gick brandlarmet inne på gardermoen. Snacka om otur! Vi fick i vart fall en stressig liten halvtimme ihop som var mycket trevlig!

Imorgon är det jobb mellan 05.00-10.00. Så himla värdelöst pass! Skönt att komma hem tidigt iaf så att jag kan packa ihop allting och tvätta innan torsdag för då ska jag ju nämligen jobba innan hemgång så sånt tjafs finns det inte tid för då heller.

Jag och Julia har haft en trevlig liten stund nu på eftermiddagen och ligger redan i våra sängar.

Sov så gott och ha det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0