julebord och julklappspel

Igår så hade vi Julebord med jobbet och jag måste säga som tidigare hört. Norskt julbord är inge vidare. Dom har nåt slags lammkött på ben som får det att lukta just får/lamm överallt! Näst intill inte nå kött på det heller. Sen så har dom mycket gott och rätt likt svenska julbordet på kallfronten. Gott bröd, skinka och lax. Vi fick ett tal från hotelldiriktörn som berömde oss alla för ett lyckat år och en bra insatts. Kul med lite uppskattning efter allt hårt arbete!

Bilder på mina kollegor:

Lotte & Fritz


Carina & Dragana


Hela gänget. Dom är bäst och gör mitt jobb så himla roligt!

Igårkväll så samlades vi ett gäng hos Anna och Linn för lite julkulmys som bla innehöll gröt och annat julgott, julklappsspelet, tomtarna på loftet och en massa bra socialt umgänge! Självklart så tog jag bilder under kvällen:
   
Hela gänget samlat.
Marcus, Simon, Charlotte, jag, Anna och Sanna (Linn saknas).


Anna gjorde hemgjord gröt som var jätte god!
Till de så är kanelen en självklarthet!


Linn hade gjort fantastiska bullar och Sanna och Charlie stod för
pepparkakorna.


Inget julkulmys utan glöggen.


Vår skörd med julklappar när de ännu var orörda.


Min pot som jag fick med mig hem. Nya sköna toffisar, tandborste,
roller och något för att pimpa upp HP lite. Han vart genast som ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0