jul i sverige

Oh yes, nu var det längesen hörreni! Det kan vara för att jag har haft en helt underbar jul här hemma i Sverige! Det första jag fick var en chock när jag kom hem! Här hemma hade dom minsann målat om och grejat, hur fint som helst! Riktigt glad över den överraskningen :) 
Dagen före dopparedagen spenderade jag, som alltid, hos familjen andersson-morey efter det att vi firat tillsammans med familjen hemma på john G:s. Det var första skinkmackan, bingolotto och skönt häng med bästis. 
Dagen D firades hemma hos faster och farbror D. Där bjöds det på god mat, fina klappar och bra sällskap!
På juldagen så var det fest. Jag, emma och mickis som chaufför åkte in till Gävle. Vi stannade till i kussarnas lägenhet och spenaderade lite kvalitetstid tillsammans innan vi drog vidare till heartbreak. Jag hade sjukt kul och jag och emma hamnade med vålabor i en lägenhet, så som det brukar sluta när vi är på fest med andra ord. Inte mig emot!
På annandagen så styrde vi kosan hem till månkis och sedan hade jag och emmis filmkväll och kompishäng hela långa kvällen :)
Igår åkte jag och emmis in till stan för att möta upp Carmen. Självklart gick vi förbi Lina på bikis och fick med oss henne på lunch, härligt!! Vi satt och åt och hade massa att ta igen. Efter det så åkte jag vidare ut till Skarholmen för att fira lite jul med mammsens släkt. Himla fint där ute!! Sedan vart det en sväng förbi stan igen innan hemgång för en liten bio med mina bästa vänner! 

Idag så såg dagen ut som ett frågetecken innan Jennifer hörde av sig och ville umgås på eftermiddagen. Jag hoppas även att jag ska hinna en sväng förbi Thilde och träffa Sara dom närmsta dagarna. På fredag åker jag, emmis, mickan och Filip upp till Vemdalen för att fira nyår och skida lite! Då ska jag även passa på att krama på lilla johanna som säsongsjobbar där uppe :) 

Bilder:

Det var en sjuk liten Tovis jag hälsade på dagen innan julafton!

Julafton:
 

Resultat:


Bästa klapparna från mig själv:

Kommentarer
Postat av: linn

jävlar du gosse! så fräscht det blev i lilla Lindes källaren :)

2011-12-28 @ 19:04:27
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0