hemlängtan!

Igår när jag kom hem från ett allt för tidigt pass på jobbet så slappade jag hela dagen. Tror näst intill att liggsår inte var allt för långt borta, men kanske var det precis en sån dag jag behövde. Idag började jag 1 så jag passade på att jogga lite innan jag började. Imorgon jobbar jag 12-19 och sen är jag ledig på tisdag. Det ända planerade för den dagen är lunchdate med Rickard och ett besök på skatteverket. Sedan jobbar jag tidigt på onsdag och tidigt torsdag innan hemgång. Nu längtar jag verkligen hem!!


Kommentarer
Postat av: Susse

Och jag längtar efter dej, håller på och julstädar det var ju ett tag sen jag gjorde det själv, hör ju nästan till julen att du och jag ska städa tillsammans då.kram Susse

2011-12-19 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0