en ren KICK!

Idag stack jag, Julia och Emelie till elexia (träningställe som friskis och svettis typ) för andra dagen i rad. Igår körde vi styrka och löpning på bandet. Idag så körde jag lite intervaller och cirkelträning med armar, mage och hopprep. Efter det så såg vi att det fanns platser kvar på ett pass med Zumba och hoppade på det. Jag säger bara, vilken redig KICK jag fick! Jag kände mig nästan hög (eller som jag kan tänka mig att man känner då). Jag glömde tid och rum och gick bara in i mig själv och körde järnet. Nu känner jag mig som en ny människa. Jag mår bra! Ni må bara prova!

Nu ska vi laga tacos hemma hos emelie och jag ska ta mig en välförtjänt öl.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0