crybaby

Jag sitter just nu och kollar på svenska hjältar-galan och gråter som ett litet barn. Det är så fint att människor utanför kändisskapet får uppmärksamhet på tv för de insattser de gör!

Idag skickades min nya Iphone. Oh yes, I´m so excited! Den tillsammans med familj, vänner och jul krypandes närmre gör att hemlängtan börjar bli riktigt stor nu. Julafton så ska jag vara hos min faster och farbror där vi varit i många år nu i rad. Jag längtar som mest till att träffa alla och äta god svensk julmat.  

Gjorde ju en rebus igår för er som missade det på facebook. Jag lägger upp den här också så kan ni ju försöka klura på den om ni har tråkigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0