Tänk på mig nån enstaka gång

Sitter på trappen i höstsolen och tänkte ta mig nåt parti yatzy innan jag drar till bussen och jobbet. Jobbar sent idag och imorgon. Vaknade av mig själv vid 8 idag så jag tog mig en morgonprominix. Skönt med promenad, men som alltid i min ensamhet så snurrar tankarna om framtiden i mitt huvud. Jag får panik! Vad ska det bli av mig och när ska jag tillbaka till verkligheten? Att bo här känns fortfarande som en overklig verklighet och att förr eller senare måste jag flytta tillbaka för att ta tag i studier och komma på vad jag verkligen vill. Jag har massa funderingar - dekoratör, konferenschef, polis och mäklare. Vart ska ska jag plugga och hur mycket lån måste jag dra på mig... Måste sluta tänka så mycket på det och leva lite mer i nuet tror jag.

Ha en fin dag people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0