Som man bäddar får man...

Även om jag har en väldigt behaglig dag på jobbet så önskar jag bara att den ska ta slut - NU! Är sjukt trött efter gårdagens spontanutgång, men det är iofs självförvållat. Dock hade jag ju tänkt att jag istället kunde vila upp mig imorgon på min lediga dag, men nej. Blev ringd av chefen för någon timme sedan och pga sjuka barn hos min kollega så blev jag snuvad på min lediga dag imorgon... Nog för att jag vill jobba mycket, men efter 7 dagar och med 20h den här helgen så hade det vart skönt med en dag off work. Jag kan ju tacka nej om jag vill de, men då känner jag också att det inte riktigt blir rättvist att låta de andra slava ihjäl sig pga att jag måste ha en ledig dag. Det kommer alltså bli måndag-fredag den här veckan och sammanlagt 12 dagar i rad på jobbet. Efter det får jag en ledig helg :) 
 
Nu ska jag upp och ta rätt på gästernas skit och försöka knyta ihop säcken så gott det går.
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0