Skön kväll!

Sitter hemma på trappen hemkommen efter jobb. Idag har varit perfekt! Började dagen med en prommis och efter det blev det handling på Coop. Köpte på mig allt jag behöver för veckan. Älskar Coop - det är stort, allt finns och det är lite lägre priser än våra mer närliggande butiker. Efter det tog jag mig till jobbet och idag var det lagom mycket jobb, hållit mig ockuperad hela tiden men inget springande i stress som det brukar vara... Nu sitter jag här och bara njuter av den sköna luften ute! Det är verkligen en skön höstkväll och jag önskar innerligt att hösten fortsätter med samma fina och härliga väder som den börjat med! Då älskar jag hösten, tror tom att det är min favorit årstid då.

Tack till min pappa som ringde och pushade mig igår! Fick ny motivation och hoppas att jag klarar hösten här i Norge och vintern här i Norge.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0