Same old, same old

Aa men nu börjar jag bli riktigt trött på mina sömnproblem. Alltid när jag ska jobba tidigt så har jag så sjukt svårt att koppla bort dagens händelser, morgondagens och för att inte tala om framtidens bara för att få sova. Jag tänker så sjukt mycket och det tar mig därför en evinnerlig tid att somna... Jag ligger i 2-3 timmar och är så trött så att jag inte vet vad jag heter och varje dag så tänker jag att "nu kommer jag vara väldigt trött imorgon istället så att jag somnar tidigt då", men neeeeeej! Nu är jag så trött att jag håller på och svimmar och ska därför försöka ta tillfället i akt och nästan aktivera mig till söms. För att komma till punkt så har jag varit precis lika förstörd (i både huvud och kropp) idag som jag var igår. Blev ingen träning... Jag vet att om jag åker till elixia och är så trött så orkar jag ingenting, blir arg och besviken på mina höga krav och förstör min dag ännu lite till. Jag tog mig iaf en promenad och efter det gick jag på köpcentret - det hjälper alltid mot trötthet och motivation för stunden.

Vad hände? Jag skulle ju vara glad och positiv :)
Nu är det iaf bara 2 dagar kvar på min jobbvecka och sen fick jag måndagen ledig så att jag orkar med nästa veckas jobb!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0