Ge mig mera, mera!

Igår var en väldigt rolig dag på jobbet! Jag skrattade mycket och fick äntligen ingå lite i gemenskapen kvällstid. Alltid annars när jag jobbar kväll så är det bara jag och Fritz som är fasta, vilket gör att vu måste delas upp på våra 2 avdelningar. Igår kunde Zeljka komma in en stund och ta det, vilket var skönt! När jag kom hem så väntade det en glad hemkommen tjej på att få all uppdatering om det senast i Jessheim. Julia har inte varit hemma nu på 5 veckor pga semester och operation så igår fick vi berätta allt för henne. Många goda skratt fick vi tillsammans med Linn och Emelie. Nu ska jag till jobbet, men tror dessvärre inte att den här dagen blir fullt lika rolig... Aldrig lika kul att jobba tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0