Aouch

Jag vet att jag skulle sluta gnälla, men måste bara dela min smärta med er. Igår på jobbet så lyckades jag vicka 6 bord ner på smalbenen. Det är inga lätta bord och det gjorde äckligt ont, men eftersom att det var gäster runt om mig så fick jag helt enkelt tygla mig. Idag vaknade jag med väldigt blå och svullna smalben. Förutom det så är min morgonen väldigt behaglig. Jag har ätit frukost och sitter nu och tänkte smälta den ett tag innan jag tar mig till elixia. Jag börjar först kl 3 idag så då finns det tid för lite träning så här före jobbet. Jag kommer att vara jätte trött imorgon när jag ska börja tidigt... Men imorgon och torsdag har jag tidiga pass och på fredag fick jag sent 14-22 (fast jag egentligen skulle ha jobbat tidigt) bara för att jag jobbar lördag och skall därför ha hand om gästerna på fredagskvällen så jag är fullt insatt i dem på lördagen.

Känns som att veckan ändå kommer att gå fort! Det är ju redan tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0