Spa - bra

Den här dagen var verkligen super! Klev upp imorse och gick promenad med mina stela ben! Efter det körde jag lite styrka och tog mig slutligen en dusch. Efter det blev det samtal till my beloved Mickan. Vi pratade på en stund och när samtalet avslutats så såg jag att det var dags att börja fixa sig. Kvart över två satt vi på tåget till Oslo och började med shopping. Jag inhandlade mig äntligen ett nytt, stort halsband i silver som jag tänkt köpa mig ett tag nu. Efter det så styrde vi kosan mot spa och extremt sköna behandlingar. Jag fick en timmes ansiktsbehandling med mask, peeling, hudrens och massage. Det var så himla avslappnande och jag kände mig så fräsch efteråt! Jag avslutade med en halvtimmes rygg, nacke och axelmassage vilket totalt gjorde min dag. Har haft ont i axlarna allt för länge nu och fick äntligen styrt upp det onda. Efter det så vart det mat på den bästa restaurang/baren som finns!

Tack Julia för världens bästa dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0