Senaste tiden...

Men hallå igen!
Här har det inte hänt mycket dom sista dagarna... Jag har nämligen börjat träffa en kille från jobbet, dock inte samma avdelning, som jag umgåtts med dom senaste dagarna. Nulägets rapport är egentligen ganska ointressant. Vi ses och har sjukt kul ihop och sen får vi se vad som händer vidare framöver. Det enda jag i nuläget kan säga är att det känns bra att umgås med någon helt utan stress och press. Nu vet ni det!

Idag är första dagen på veckan jag kommit hem och absolut inte har några planer. Jag ska sova tidigt så att jag orkar med min sista jobbdag för veckan och tänkte först varva ner med lite serietittande. Jag har en del att ta igen nu nämligen när allt dragit igång igen :) Vi får höras av imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0