Förkylning på ingång

Igår vart det dåligt med sömn. Det beror egentligen på en massa orsaker men mest utav allt pga att jag inte sov hemma, var på förfest (utan att gå ut) och på en hosta, som troligtvis kommer tillföra en förkylning utan dess like, jo tack jag vet nog hur det blir. Förutom enormt trötta ögon så gick jobbet bra och nu ska jag krypa i sängen redan så att jag är pigg och alert imorgon. Vill hinna med prommis innan jobbet! Jag som flexar så dant med mina jobbtider för tillfället ska nämligen jobba 11-19 imorgon igen. På fredag blir det tidigt och förhoppningsvis så ska jag vara så pass hurtig att jag hoppar av vid gymmet på vägen hem, men som de senaste veckorna så beror det helt på hur mycket jag får sova under natten.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0