vardag

Det går fortare och fortare att komma in i vardagen. Den här dagen har varit otroligt vardaglig! Jobb 7-15 och sedan elixia. Det är det enda jag orkar med när jag, som nu, känner mig kroniskt trött. Det är också lite för att om jag bli allt för rastlös så vill jag shoppa...

Imorgon jobbar jag mellan 10-18 och då ska jag få gå på kurs mellan 13-15-30 också. Handlar om responsible business som att tänka miljöinriktat osv. Det jobbiga är att vi ska ta med oss ett föremål, antingen från jobbet eller hemifrån, som skall representera min responsible business i vardagen. Jag skall sedan prata och motivera varför inför en grupp okända människor, USCH!! Jag hade iaf tänkt att det får bli busskortet eller en pantflaska. vad tycker ni? Kollektivt eller sopsortering?

Nu ska jag vänta på att mickis ringer och sedan timpa i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0