Rapport

Gårdagen var helt fantastisk! Först så var jag, Johanna och Julia på lite shopping. Jag hittade 2 nya blusar och en bh. Efter det så åkte jag iväg till
Min kära kollega Carina, som tillsammans med sin sambo chris håller på och lägger tak. Vi fick upp alla takplattor och jag fick en härlig bränna på benen. När jag kom hem så var julle på god väg att snygga till sig. Jag hoppade in i duschen och fräshade till mig för att ha grillning tillsammans med Johanna och Jonas. Vi hade super trevligt och gick sedan ut för att äga dansgolven på jessheim tillsammans med Anna och Emelie!

Idag har jag en jäkla träningsvärk i armarna och ikväll plockar vi fram grillen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0