Morning!

Sista dagen på månaden vilket betyder löneutbetalning! :D
Jag har börjart blivit bättre på det här med sparandet och förutom kortresan till skottland i slutet av juli så har jag troligtvis inga stora utgifter den här sommaren.

Dagen och morgondagen kommer att vara tvillingar som jag ser det. Det skall jobbas från 7-15 och efter det så skall kroppen krama ut den sista energinelixia! Rickard kommer att sova hos mig den här helgen också eftersom att Julia drar på till Göteborg. Han har egentligen inget boende från och med idag, men har hittat ett ställe att hyra in sig de sista två veckorna, men om vi ändå har en säng ledig i helgen så ser jag ingen anledning för han att bekanta sig med nya ansikten förens på måndag! Jag kommer troligtvis ha ganska kul i helgen med min tillfälliga roomie, men måste också jobba en hel del, som tidigare nämnt. 

Vi hörs väl av inom loppet av helgen om inte dagen eller ev. morgondagen ruskar fram något alldeles speciellt.

Over and out - jannice  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0