Många bollar i luften

Vart tog mitt motstånd vägen? Helt plötsligt så har jag fastnat för Instagram och jag är ju dessutom en kapitulerad bloggerska. FB skulle vara det enda och nu sitter jag här och bloggar, knäpper bilder och kollar FB om och om igen. Det är iofs kul, men jag vill inte vara tjejen som lever genom mina "medier". Tror det är lättare än vad man tror och så som jag menar med det är helt enkelt den bilden man får utav någon genom att läsa en blogg eller se på deras bilder. Man formas efter sina medierna helt enkelt och det kan ju ge en skev bild om hur man egentligen är som person.
Jag hade en bestämd åsikt om att FB skulle vara det enda mediet i mitt liv en gång, men bloggen kom ju i och med flytten och förminskad kontakt med mina svenska anhängare. Instagram gjorde mickis till mig så att jag kunde kolla vad som sker där hemma, men då kunde jag självklart inte hålla mig från att ladda upp nån typ av bild jag också...



Kommentarer
Postat av: sara

det är för dåligt jannice. vad ska det bliii aaav diiiig? haha. puss på dig

2012-08-19 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0