Första träningspasset

Pjuu va jobbigt det var! Dessutom trodde jag typ att det bara var att börja där man slutade men icke då... Måste få upp kondisen igen - snabbt! Nu ska jag träna på i dagarna minsann. Förutom det så fick jag träffa Fritz och zeljka idag igen, vilket var super kul! Blir verkligen påmind om varför jag gillar mitt jobb när jag träffar mina kollegor igen :)

Nu har jag lagat köttfärssås för första gången och tänkte försöka avnjuta den. Imorgon blir det klippning efter jobb och träning, får se vad jag hittar på...

För övrigt så är husets internet ur funktion så häng på facebook osv kanske inte blir lika ofta inom nästkommande timmar/dagar...? We'll see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0