Time to let it out!

Hej hej hallå!
Eftersom att alla nu vet om min sk. Överraskning så kan jag ju likväl skriva ut det här! Jo men visst, jag är i Sverige. Meningen att jag skulle överraska familj och vänner, men det blir svårt på ett ställe som månkis... Farmor vart iaf förvånad när jag knacka henne på axeln inne på Ikea. Kul att man fick överraska någon då.

I tisdags när jag kom hem så blev det hockey med papi, Jessie och Elin. Det var en sjukt spännande och bra match som tog Brynäs vidare till finalen! De sista två minuterna blev det ett jäkla tryck i tabletten, kul!
Igår var jag med Mickan hela dagen lång. Vi hann med gränby och Ikea och efter den shoppingrundan så var det dags för ännu ett par converse att träda in i min samling, tillsammans med en strykbräda och ett fruktfat jag länge trånat efter! Efteråt så var vi till Tierp på fikaturne. Fick bl.a. Träffa Johanna efter hennes två veckor i thailand - lite brun kan man säga!

Idag tror jag att jag tar morsan med mig och drar till skogs och efter det då blir det festligheter med mina två favoriter, återstå och se vart vi hamnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0