Tidig morgon!

Är vaken alldeles för tidigt idag, men kunde inte sova efter att sara levt om här på morgonen! Kanske lika bra att vänja sig ändå? Börjar trots allt klockan 5 de resterande dagarna av veckan. Idag är det första dagen på nya jobbet, sen får vi se hur schemat ser ut. Skall eventuellt försöka få till en hemgång i oktober. MÅSTE hämta hit vinterutrustningen! Redan nu kan det vara riktigt kallt om kvällar och mornar. 

Igår var en härlig dag, motionsmässigt. Först var jag ut på lång promenad innan frukost och igårkväll klockan 10 kände jag mig redo för lite jogging. (y) 

Nu skall jag se klart på sista avsnittet, för säsongen, av true blood! Mycket bra serie som jag rekommenderar för någon seriesugen där ute.  

Mors



Grattis till Camilla, min kusins fru, som fyller 30 år jämnt idag! Jag önskar att jag fick vara hemma och fira med resten av släkten, för på lördag fyller även Anton (deras son). Hela 6 år gammal blir den lilla fisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0