18 seppe

Jobbat mellan 05.00-14.00 idag. Sen var jag hem till Anna med bilen som hon så snällt lånade ut på sin lediga dag så jag skulle slippa cykla! Tur att man tar hand om varandra här i Jessheim. Idag är jag väldigt utvilad. Somnade nämligen vid 3-4 tiden på eftermiddagen igår och vaknade klockan 4 imorse när det var dax att gå upp igen. Jo det tar på krafterna att gå upp klockan 3-4 varje morgon i en veckas tid.  
Idag tittade Adam Tensta förbi i biljettkontrollen. Han är inte den enda kändisen jag har skannat biljett åt sen jag började jobba på gardermoen. Nej, jag har hunnit med Martin Stenmark, Johan Reborg, Richard Wolf och i förrgår så träffade Mark Levengod. han hade den mest underliga outfiten, nämligen en vinröd manchesterkostym och färgglada nike skor.  

Tre låtar jag liker just nu:
- Ulrik Munther - boys dont cry
- Van Halen - why cant this be love
- The Cooks - Naive

(Skulle jätte gärna vara på Kistamässan på lördag när Ulrik och Mohombi är där)

En anna artist jag verkligen är inne på just nu är Adele. Vad vore livet utan lite drömmar och om jag fick en antal önskningar så står, att få Adeles röst, högt upp på listan.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0