outfits

Ja eftersom att jag tidigare skrivit om att jag fått hela joboutfiten på park inn och eftersom jag jobbar på så många olika ställen på gardermoen så tänkte jag visa de olika kläderna som jag springer runt i om dagarna.



De här bilderna föreställer min outfit på park inn. Där går jag runt i
kostymbyxor, skjorta, slips och väst.


Dessa tre tröjor har jag i mina aktuella jobb på gardermoen.
Från vänster så är det G4s-tröjan som man har på sig i
billjettkontrollen, den gula använder jag just nu när jag hjälper
människor vid incheckningen (vi funkar även som allmänna-hjälpredor i
avgångshallen, där av texten) och den tredje är, som ni ser, den vi använder i taxfreen.
Visst är de alla väldigt stiliga? NEJ, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0