I´m so excited!

...hm ja förvänta er inget stort nu, men jag och mina medarbetare på gardermoen skall få åka upp i flygtornet! Jag tycker det ska bli jätte spännande oh se hur det fungerar där uppe och dessutom så är det inte många som får komma upp dit. Anledningen till att vi tillfälliga "hjälp-incheckare" ska få komma upp dit är att vi jobbar tillfälligt med detta under ombyggnationen av gardermoen. Just därför ska vi få komma upp dit för att få en översikt av ombyggnationens omfattning osv. 

Idag har jag pratat med både Mickis och Emma vilket ger mig lite ny ork i kropp och själ. Det är underbart att bara få höra dess bekanta röster och höra sig för hur dagen varit. Enkla medel kan man tycka, men dock så effektiva! Det känns så jäkla tufft att jobba just nu så all insperation och motivation man kan få är bra!

Har nyss varit ut på en lång prommis efter jobbet. Efter jag tagit undan tvätten så ska jag ta mig en dusch och krypa ner till en film. Idag ska jag bara slappa, det har jag förtjänat! Hade helt glömt bort vilken dag det var så jag hade tänkt att gå i lite affärer på storsentret men på söndagar är allt stängt i Norge, eller ja förutom islamiska matbutiken.

Dagens låttips:
fleetwood mac - everywhere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0