Flytten

Just för tillfället så pågår den stora flytten här i vårt hus. Sara och Henrik har flyttat till nedevåningen och jag och Julia ska få vårt rum själva. Det ska bli så himla skönt att städa ut det här rummet och få lite ordning, för tillfället är det kaos...

Idag har jag sovit alldeles för länge (vaknade nyss). Det blir ingen som helst ordning när man börjar tre på eftermiddagarnna och kommer hem sent. Man vill ju hinna umgås lite med "familjen" innan man kryper till kojs, men ofta blir det inte sängdags förens vid 2 tiden. Nu ska jag iaf ta mig en prommis och sedan käka lite frukost och innan jag drar iväg till jobbet. Idag är det biljettkontrollen som gäller, skönt att man har ett sådant omväxlande arbetsliv. Fick den kommande måndagen flyttat till lördag nästa vecka, vilket innebär ledig dag och mer penger. GILLA! Skönt att få en ledig dag så att jag kan hjälpa Julia att göra lite fint här hemma också.

Hade  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0