Jul i jessheim

Ja det vart bara en mini-träningsvärk idag. Jag sm nästan längtat efter att få kämpa mig upp ur sängen, men men.. Jobbet idag gick väldigt fort och efter att jag slutat på park inn så drog jag mig till gardermoen för att shoppa loss på travel value. Fick inhandlat den sista julklappen och även 2 nya mascaror, ansiktspeeling och kajal. Idag har vi lyckats få in lite jul i vårt hus. Sara tog sitt ansvar som husmor och köpte två julstjärnor. Nu har vi satt upp en i hallen (som förövrigt inte hade nåt ljus sen innan) och även ställt en stjärna i köket. Jag tänkte bjuda på lite bilder från vårt hus och, som vanligt, så är kvilité inte att räkna med!  


Stjärnan i hallen kommer att lysa upp fint om morgonen.
Nu kanske man till och med tar sina egna skor..


I köket fick vi en stjärna på fot och om man kollar riktigt nära så kan
man se att arbetet med att få upp stjärnan misslyckades
genom att sätta den snett på foten.


Två bilder för att ge er en liten bild av vår furustuga innefrån.
Först har vi köket och sedan vardagsrummet med riktigt tjusig
inredning.   

Kommentarer
Postat av: linn

Haha det där vardagsrummet är såååå typiskt norskt! Furu är det som gäller i inredning :)

2011-11-29 @ 20:43:13
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0