Trött och död

Den här veckan har varit slitsam när det gäller att ta sig ur sängen. Igår tvingade jag mig upp för att ta en prommis innan jobbet, men idag fanns inte den orken. Det blev 2h övertid igår för att allt skulle bli färdigt och idag böt jag till mig en sen vakt för att kunna få sova lite extra.
Jobbet håller på och tar kål på mig för tillfället. Orkar ingen träning pga svidiga ögon när jag slutar tidigt varje gång. Imorgon blir det tidig vakt och jag hoppas på att jag vaknar i skapligt bra form. Fredag är det sent igen och jag som stänger så därför får vi se vad den här fredagen har att erbjuda. Orkar inte med spring och stress som de tidigare fredagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0