Sitter på jobbet

Hej hej dear friends and family!
 
Just nu sitter jag på jobbet och njuter av en lugn och fridfull dag. Bank i bordet och förhoppningar om att inte den här lördagskvällen inte blir som den sista. Då satt jag nämligen här och skrev nåt liknande och sen slutade det med att den kom att bli en utav dom värsta jobbkvällarna i mitt hittintills 20åriga liv. Därav så vart aldrig de inlägget publicerat... Idag har jag pratat med båda mina älsklingar (mickan och emmis) och min förhoppning om att kunna komma hem en helg i november verkar gå i stöpet. Mickis jobbar varannan helg och då är det näst intill omöjligt att få till en träff med henne och jag, ja jag jobbar iprincip varje helg för tillfället eller åtminstone en utav dagarna. Har förmodligen bara en ledig helg i november att se fram emot. Men som jag ska ta vara på den!
Nu ska jag jobba klart här och sedan ska jag hem och mysa med mina tjejer. Har nästan lite lust att dra ut ikväll, men vi får se vart tåget går.
 
Ha en bra helg allesammans och ha en kul kväll ikväll alla ni tjejer som ska på fotbollsfest - MED HERRARNA! *Kors i taket MIF*...  
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0