"In a relationship"

Oh yes mina vänner - igår så skaffade jag mig en pojlvän... Vi blev desutom "i ett förhållande" på facebook vilket jag är lite emot. Lovade mig själv att inte skaffa nåt FB-förhållande igen. Jag tycker det är så knasigt när folk gör slut och grejar. Okej om man är gift eller sambos! Döm honom inte efter facebookbilderna heller. Han har inte en enda normal bild den pöjken...
 
Imorgon så är jag ju ledig pga helgjobb, vilket gav ett perfekt tillfälle för mig och julle att nyttja våra spapresentkort. Jag ska alltså äntligen få massage och ansiktsbehandling. Ingår även bubbelbad där jag defenitivt kommer att plaska runt. Efter det så tar vi oss förmodligen en middag på hard rock :) Mer uppskattat sällskap den här gången än sist när farfar var med.  
 
Kos er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ni har ju inget förhållande på Facebook vad jag kan se?:)

2012-10-26 @ 06:02:13
URL: http://emmahey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0