Dance with me tonight

Hallå hallå!
Det blir lite längre mellan gångerna jag bloggar nu för tiden, men så är livet på en pinne! Man kan ju inte sitta vid datorn hela dagarna längre. Nej nu fyller jag istället mina dagar med puss och mys :)
Igår hade jag en väldigt bra dag! Jag gick hem och tog mig en powernap som jag välförtjänt såg fram emot under hela jobbdagen. Efter det så vart det träning med styrka och intervaller och resten av kvällen vart nostalgiskt med ordentlig kvalitetstid tillsammans med Julia och Linn! Vi såg på crossroads (den med Britney i huvudrollen) och efter det kände vi för att sjunga och dansa lite tillsammans med bl.a. Henne, Shakira och gangnam style-duden. Sjukt kul! Efter det så gjorde jag mig fräsch och stack över till Morten och myste mig igenom slutet av kvällen. Var trött på jobbet idag, men det kan jag leva med!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0