Tung dag!

Sitter framför tvn, med min gröt, och gökar efter en tung dag på jobbet. Det var inte en tung dag som i mycket jobb, men jag har vart så sjukt trött efter min 2,5h sömn i natt. Dock så var det värt det tycker jag - filmen var bra! Imorgon ska jag jobba mellan 7-15 igen och sen ska jag på inflyttningsfest hos Mortens kompis. Har just därför vart på centret idag och kollat på nåt nytt och ha på mig, men klädångesten kommer förmodligen aldrig att ge sig inför liknande evenemang. Anna ska kanske med också, då får jag söka stöd hos henne :)

Blev frågad om en date idag också. Vart har dom förfrågningarna hållit hus under min singeltid undrar jag...? Opassande, men å andra sidan inte ett dugg tungt! Jag har ju mitt på det torra nu and I'm glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0