Allt får ett lyckligt slut!

Hej kompisar!
Jag har bestämt mig för att lägga ner bloggandet, iaf för ett tag framöver. Just nu känner jag ingen lust att skriva längre. Jag är enormt kär och väljer att bara fokusera på honom och mitt jobb. Däremellan finns inte motivationen eller tiden att skriva. Ni ska veta att jag är enormt lycklig för tillfället och grymt tacksam över att ni orkat följa mig enda hit.
Jag är stolt över mig själv och det jag åstadkommer i min vardag. Det som hjälper mig att må bra och känna stolthet är ni - familj, släkt och Vänner. Ni är min värld och allt jag gör och allt det jag är vill jag ni ska veta att ni format mig till. Format mig och fostrat mig till någon jag vill att ni ska känna stolthet över. Jag är Jannice Linde - tuff, envis, glad, positiv, generös, målmedveten och tacksam!

Några rader om dom mest betydelsefulla i mitt liv kan vara värt att tillägga:
- Min pappa är min hjälte och största förebild.
- Min mamma är min bäste vän och min mest likasinnade person.
- Mina två bästa vänner på jorden - Mickis och Emma som står ut med allt jag är, delar allt jag känner och alltid plockar upp mig.
- Fia som aldrig dömer och är så fruktansvärt förstående och omtänksam.
- Åsa som är så himla stark och alltid kör sitt eget race. Hon har fått mig förstå att vänskap mellan 2 olika människor kan ge den bästa av relationer.
- Min lillasyster Jullan som är så himla rolig och omtyckt. Hon gör mig stolt varje dag!
- Min storasyster Jessica och hennes lojalitet och hängivenhet åt allt i sin värld.
- Sist men inte minst så vill jag nämna min rumskompis och kompanjon Julia. Hon får mig att skratta som ingen annan och hon är en av få vänner jag klarar att bo med. Vi funkar perfekt ihop!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Min fina Jannice! Nu får dagarna gå lite fortare så du snart är hemma :)

2012-11-20 @ 23:17:07
Postat av: Anonym

Åh min älskade vän <3

2012-11-21 @ 11:19:22
URL: http://emmahey.blogg.se
Postat av: Birgitts

Lycka till gumman, tänker ofta på dig. Fint skrivet av dig. Håll kärleken vid liv. Kramar många

2012-11-21 @ 16:46:43
Postat av: Mamma Eva

Min kära lilla gumma<3 Du är så otroligt duktig att uttrycka dej i ord!! Vet ej vem du fått den gåvan ifrån? förresten det vet jag:)Tack för jättefina ord och då menar jag till alla du nämnt på din blogg.
Och jag är super stolt över dej mina fina unge:)Jag är väldigt stolt över alla mina fina barn, väldigt olika , men det är intressant att se hur ni på era egna sätt klarar er och tar er fram i livet.
Tycker det är fantastiskt att du blivit kär och önskar er all lycka:) Syns i December
Äskar dej Kramar i massor

2012-11-22 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0