Imorgon är en annan dag!

Ja tack och lov att den här dagen börjar lida mot sitt slut. Idag har det mesta gått fel. Jobbet var stressigt (våra kose-fredagar har iställer blivit stress-fredagar), datorn klappar ihop hela tiden och skärmen blev svart för en stund sedan och jag har bara ätit massa skit och nu ligger jag här med dåligt samvete efter att ha haft en tuff vecka utan elixia... Skönt med helg och två dagar ledigt nu! Måste ladda upp inför nästa vecka då det blir 6 hela dagar på jobb och lördagen avslutar med ett 10 timmarspass. Nog för att jag har tackat ja till det själv och gillar att jobba mycket, men nu på slutet har jobbet vart tungt med mycket motarbete.
 
Funderar på att internetshoppa för att dränka mitt lilla elände...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0