Finns ingen jag älskar som dig!

Djur i alla dess former är underbara (då menar jag iaf dom lurviga rackarna)! Vi har nästan hela mitt liv haft katter och jag har alltid varit kattmänniska men hade gärna haft hund också. Jag är nämligen lika mycket hundmänniska (kan INTE välja sida). Det finns en hund som har den totala förstaplatsen i mitt hjärta och det är Mimmi! Mimmi är 9 år, ägs av Thilde och jag har känt henne sedan hon var valp. Hon är schäfer/kungspudelblandning och har en päls som är tunn, lockig och inte fäller, vilket är perfekt! Här är hon på två bilder där bild 1 visar henne i kortklippt sommarfrissa och bild 2 visar hennes naturliga svall. Mammas gris:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0