Slut som artist!

Nu är jag trött efter både helgens bravader och dagens jobb. Det var ju helt klart en bra jobbdag, men som alltid så kommer jag igång lagom till hemgång.

Helgen var iaf sjukt kul! Vi drack hela vägen upp på bussen med både Radisson och park Inn från Gardermoen och Oslo. På lördagen så var vi i backen. Det blev mer dricka, grillning och skidmästerskap. Vi vann inget pris men hade rätt bra individuella tider. På kvällen var det bankettmiddagen med god trerätters, dj och dans, samt filmen från dagens skidmästerskap. Eftersom att vårt hotell var mest aktiv under dagen med hejarop osv så vart det i stort sätt en film om oss. Vi fortsatte festen hela natten lång i stugan och den sista som gick och lag dig tror jag hade sett att klockan var 07.45 på morgonen...

Nu ska jag sova. Resten utav veckan kör jag tidigt och på lördag tog jag åt mig lite jobb också.

Puss på er! Måste få ut lite bilder så fort blogg.se vill funka ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0