Förväntansfull och glad!

Just nu är jag väldigt spänd på vad helgen har att erbjuda. På lördag sätter jag och Rickard oss på tåget mot Stockholm. Vi skall spendera närmare 7 timmar tillsammans på ett tåg och jag som verkligen kommer sakna honom när han drar till USA om en månad hoppas verkligen på att han kommer reta gallfebern på mig (på så sätt blir det lite lättare när han ska åka ifrån mig). När jag anländer hemma så blir middag med iaf pappa och om någon annan familjemedlem skulle vilja sammanstråla... Sen är det fest, hela helgen!! Det ska firas lördag, kvalborg och Valborg så ja herregud! På måndagen blir det Uppsala på dagen och okänd destination på kvällen ännu. På måndag innan mitt flyg går på kvällen så hoppas jag kunna få kvalitetstid med mammsen också :)

Annars så har jag kört mitt sena pass för veckan idag, eller ja jag lyckades ju tjata på mig jobb på fredag mellan 11-19 också. Kändes bara så värdelöst och vara ledig en dag innan man tar långhelg. Först så ska vi ta onsdag och torsdag med 7-15 och elixia efter jobbet.

Nu är det sova som gäller för att överhuvudtaget kunna orka med nånting imorgon. God natt!
Vi bjuder på en bild med Rickard som Emil i lönneberga tillsammans med gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0