Selma är tillbaka!

Åh vilken bra morgon, fick veta att Selma är tillbaka i tryggt förvar! Nu ska jag kliva upp och ta min morgonprommis innan frukosten. 

Igår jobbade jag första gången på konferansen på park in. Nu tror jag att jag hittat hem. Ett jobb som verkligen passar mig. Jobba eftermiddag igår och idag och då får man ställa iordning inför dagen efter vilket var super kul. Komma på nya lösningar, göra det snyggt och så trevliga arbetskamrater. Jag tror verklige det kommer passa mig!

Har haft riktig skumma drömmar inatt och tydligen så har jag även börjat gå i sömnen, enligt Sara så var jag upp och plockade runt lite klockan 4 på morgonen här om dan. Det tror jag aldrig att jag har gjort förr?
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0