13 sep

Jag har en jobbig vecka att se fram emot, jobb varje dag och långa pass! Dessutom skall även Sara lämna mig för att åka till Sverige och hälsa på sin kille som för tillfället fick jobb där.

Men jag tänkte när vi ändå håller på med listor över bra saker så vill jag berätta för er om 4 personer, förutom familj, släkt, djur och klasskamrater, som gör vistelsen i Norge näst intill outhärdlig!

Mickis
Min barndomsvän som jag växt upp och delat allt med. Vi känner varandra utan och innan delar så mycket minnen! Det skönaste med vår relatin är att det aldrig måste ske och sägas saker hela tiden. Det funkar att bara träffas och göra ingenting och säga ingenting, vilket gör vår relation trygg!

Emma
Vi umgås nästan hela tiden och har alltid nya påhitt pågång. Emma kan man lita på till 100 procent och man vet att bara man ringer så finns hon där och stöttar en i allt! Hon plockar fram nya sidor hos mig och hon får då alltid att skratta!

Åsa
Min relation till Åsa har lärt mig att man aldrig behöver vara lika för att få vänskap att fungera! Vi är väldigt olika och har trots detta varit vänner i många år nu. Hon kan få mig att känna mig helt galen och göra saker jag aldrig skulle ha gjort med någon annan. Med Åsa händer det alltid något och det är allt som oftast de mynar ut i långa skratt! 

Sofie
Fia är tryggheten själv att ha som vän. Hon är alltid den man ringer för att få tröst eller uppmuntran. Hon vet alltid vad hon skall säga för att få mig att må bättre igen. Under våra år som vänner så har så mycket tråkigheter hänt, men vi har alltid kunnat dela det med varandra för tips och råd! Sen är hon extremt rolig att umgås med :)

En annan favorit hemma i Sverige just nu är den bedårande lilla Adam:

Han är senaste tillskottet i släkten och mitt kusinbarn!

Nu skall jag gå ut och promenera en sväng innan jag slänger i mig lunch och drar till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh hjärtat mitt!!

2011-09-13 @ 21:15:54
URL: http://emmahey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0