veckorna går och kommer

Ja då var ännu en vecka på park inn avslutad, shit va fort det går! Idag hade vi fredagshumor på jobbet. Den börjar efter klockan tolv när alla bara längtar efter att de sista timmarna ska ta slut och alla börjar bli fruktansvärt trötta. Väldigt morsomt! Jag var dock inte så trött idag. Jag slockande klockan 4 igår när jag kom hem. Sen vaknade jag vid halv 8, gick och borstade tänderna och slocknade igen till klockan 6 imorse, hur pigg som helst! Jag börjar ju 5 imorgon så det var väl bara bra att jag fick sova ut lite grann för ikväll är det idol och det vill jag se så det blir ju inte allt för tidigt idag.

Nu ska jag ta mig en prommis och sedan köpa mig lite godis faktiskt - händer verkligen inte ofta!

GRATTIS till Flisan idag också, hon fyller nämligen 18 år och jag minns själv hur stort det var att fylla myndig så jätte grattis och STOR kram till henne på dagen! (Hälsning och kramar till alla i familjen Monié och Pettersson, ni är saknade!)

Felicia tillsammans med Åsa och Fia. Vilka puddingar va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0