Snart är det helg!

..mm så tänker dom flesta kanske med ett leende på läpparna, men inte jag! Jag har en helveteshelg att se fram emot! Jag börjar klockan 5 på morgonen på lördag och jobbar fram till klockan 7 på kvällen (dubbelpass) och på söndag så börjar jag 4 på morgonen och slutar 2, men sedan så börjar jag också 5 på måndagmorgon och ska även jobba eftermiddagen efter det på parkis. MMM, jag vet! Inte et dugg morsomt, men det är i och för sig mitt eget fel! Dock så känner jag att det är bra i och med att jag är ledig i 3 veckor över jul och nyår och ska göra en massa kul. Jag får helt enkelt vila ut då. Shit vad jag ser fram emot dom veckorna. Att få komma in lite vardag i Sverige kommer säkerligen kännas helknäppt och jag tror, om jag får förutspå, att jag kommer att blir sjukt rastlös och längta till park inn lite grann. Jag kan ju, som i tidigare inlägg beskrivit, inte riktigt få nog av mitt jobb. Det känns dessutom ännu roligare nu när jag fått inlogg till alla program så att jag kan jobba helt självständigt. Det är mitt första riktiga jobb där jag både trivs och har kunskap för att klara av det. 

Idag fick jag lön av proffice också. Kan nog vara första gången det inte krånglade, men dom hade i och för sig slagit in augusti lönen på det lönebeskedet vilket gjorde att den vart lite knepig att förstå helt. Känns inte som att det lönechefen, eller vem som nu ansvarar för det hela, har alla hästar i stallet. 
 
Nu ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon för att motionera. Sov så gott! 

(Pratat med mickis och emma i veckan också! Dom verkar förresten vara dom enda som har något intresse att veta vad som händer i mitt liv..
-JA, det där var en pik till er andra!!) 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0