Gina stängning

Hallu! Medan jag sitter här och skriver så kan jag lika gärna köra på med ett till. Bara för att få en liten fortsättning på mitt inlägg "Gina Tricot" så tänkte jag bara göra en snabb uppdatering på hur min lördag blev. Jag kom in runt halv 2 och det var fruktansvärt mycket folk i butiken. Jag fick köra igång med en enda gång och avlasta min chef i kassan och vi insåg snabbt att medan vi båda stod där så hade vi behövt ännu en till som kanske ordnade lite i butiken och kollade provrummen. Vi ringde in ev kollega till bara för att få avlastning i några timmar och när det lugnat sig så gick dem och kvar stod jag med ett mål att nå. Vid stängning var jag lite nervös men fixade det (tycker jag själv) väldigt bra. Självklar är set fortfarande saker att öva på. För att få rutin och tempo, men det kommer förmodligen efter bara 2-3 gånger till. 

Jag känner mig superglad över att kassorna stämde i alla fall och att jag klarade det på kortare tid nu än sist. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0