Fredag...

Gud så skönt med fredag och veckoavslut! Jag har 0 energi kvar och ge den här veckan... Men imorgon ska vi bort på 29års fest så det är bara att ladda om batterierna!

Jag tror och hoppas att veckoslutets trötthet beror mestadels på veckans många beslut och urladdningar. Jag har vart på helspänn hela tiden pga den nya lägenheten. Det gick så sjukt fort! Vi åkte egentligen och bara och kollade på den pga att vi ändå skulle iväg på en annan visning. Väl där så blev vi otroligt imponerade och intresserade. Vi har ju egentligen varit inställda på en 3-rums med tanke på att vi ville ha ett extra rum för kontor. Det som var helt perfekt med den här var ju att vi slapp ta ett så högt lån och att den var stor för att va en 2a. Vi insåg att vi kan få det att fungera ändå och att vi bara måste börja i en ände. Fördelen med ett lägre lån blir ju självklart en lägre månadskostnad och en betydligt större möjlighet för mig att kunna plugga i framtiden med bara 1 full inkomst i månaden. Härligt egentligen nu när jag sitter här och skriver detta... Det gick fort och jag var otroligt tveksam och nervös, men tänk ändå så nöjd jag är nu!

Till råga på allt så fick jag uppleva fullständig glädje, när jag samma eftermiddag skulle iväg på intervju, och fick jobbet! Så himla skönt och jäkligt kul med tanke på att det var just GINA jag ville jobba på! Det är ju bara ett extra jobb, men med tanke på mitt intresse och min framtida yrkesdröm så passar det helt utmärkt just nu!

Länk till lägenheten:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=43189217&property_type=3&property_type=2&ownership_type=3&location=1.20003.20056&from_view=search


Kommentarer
Postat av: sara

Så deilig! :)

2013-08-17 @ 01:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0