Sista lediga

Nu har jag haft ledigt i hela 4 dagar och nu drar veckan igång med 4 dagars arbete. Lite festligheter är på sin plats på fredagen då jag ska på lite trädgårdspartaj och på lördag så vill tjejerna gå ut. Vi får se hur det blir med det, men jag är väl inte allt för svår att övertala om jag känner att det rycker lite i dansnerven.

Idag har jag och Julia vart ute på 1,5h promenad och sen har vi bara degat. Internet försvann idag också så dagarna går lite för långsamt när man inte kan hänga vid datorn. Just nu är jag insnöad på min vår och vart jag vill resa för mina ihoptjänade pengar. Eller ska jag kanske fortsätta jobba och få ihop en större summa?

Förslag på bra resmål tas tacksamt emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0