Let's work, again!

Jobb, jobb, jobb... Tur att jag gillar mitt jobb! Igår låg jag och kollade svenska jobb och jag var rätt så kräsen ska jag säga. Har ingen lust att jobba med nåt annat än det jag just nu håller på med, alternativt butik. Jag antar att man egentligen inte ska vara så kräsen angående jobb i Sverige, men jag kan inte låta bli när jag har det jobbet jag har. Bra arbetstider, bästa kollegorna och en fin arbetsmiljö.

Nog om jobb och tillbaka till min trötthet. Igår lyckades jag somna 18.00 och sov till 9.30 idag. Vet att det är sjukt dumt av mig att somna så tidigt, men jag var galet trött. 2 pass kvar och sen är det helg! Nästa vecka blir värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0