Internet är tillbaka!

Nu är polacken hemma igen och imorse funkade internet som aldrig förr! Visste inte att jag var så beroende av internet som det visade sig att jag faktiskt var... Dom här dagarna har jag fört lite dagbok för att kunna uppdatera er om vad som skett de sista dagarna.

I torsdags så kom en ny människa till världen. Det är Thilde och Stefan som tillsammans fått underverket Elsie! Hon är bedårande söt! Om ni vill titta på det lilla underverket så kan ni gå in på thildes blogg: http://thildesblogg.blogspot.no/2012/08/nu-ar-hon-har.html?m=1

Vi var även på Timbuktu på kvällen eftersom att han spelade här under veckans Jessheimdagar. På lördagen så gick jag, julle och Linn ut för att ta en sväng om på dansgolvet. Lite roligare för alla nu när även jag kommer in på de med 20 års gräns. Igår vart det en hel del solning eftersom att vi hade den finaste dagen på länge, jätte varmt och skönt. Det vart en springtur också på eftermiddagen.

Idag så skall jag, julle och Emelie åka och träna på elixia. Det är väl det ända som hitintills är bestämt. Jag är nämligen ledig idag och imorgon, men tar igen dom här lediga dagarna med helgjobb bl.a. På lördag och senare in på hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0