Hej då över helgen!

Jag får försöka utnyttja internet på jobbet nu dagtid för att kunna blogga, men nu har vi iaf hittar problemet med internet och väntar på att polacken ska komma hem från semestern. Våran handyman ;) hoppas han kommer senast söndag så att vi har det till nästa vecka iaf. Jobbigt att inte kunna fylla på mobilen, göra bankärenden och följa med på Facebook.
Igår klippte jag mig rätt så kort, tog av en halv decimeter för att kunna få bort allt slitet. Hoppas verkligen det kan växa på lite nu i två månader för att min nya plan ska gå rätt och riktigt!

Nu ska jag gå och jobba sista 1,5h för att sedan ta mig an ett tredje träningspass för den här vecka.

Ha en fin helg om vi inte hörs mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0