Den bästa sommaren

Den här sommaren har vart den absolut bästa i HELA mitt liv! Jag har hunnit träffa hela släkten (inklusive de på mammsens sida!) och självklart varit en hel del med mina älskade vänner! De är ju ändå de som har stått för det mesta utav det roliga den här sommaren, även om släkt och familj står för mys och massa kärlek de också! Jag började sommaren med att sommarjobba lite ute hos Thilde och alla underbara små krakar. Sen har jag bland annat fyllt 20 år, vilket firades ute till sjöss med en massa sköningar - Mickis, Emmis, Johanna, Åsa, Brodén, Anton, Stellan, Lunka, Mårten, Emil, Ron och Nordan. Det var länge sedan jag upplevt nå så kul och vi festade loss ända fram till 8 på morgonen. Efter det så åkte jag upp till farmor och farfars stuga för att umgås med mina små älsklingsmonster, farmor, farfar och faster. Pappa, mickis och mårten kikade också förbi en sväng innan vi drog vidare upp till Norrland och 50års kalas - mycket trevligt!! Jag var också iväg till Edinburgh med min fina rumskompis där jag äntligen fick uppleva Edinburgh castle och ljuvlig shopping! För att slutligen fira mina guldklimpar Fia och åsa, som i våras även de fyllt 20 så drog vi en hotellnatt i stockholm där vi passade på att besöka skansen, äta gott på Hard Rock och skratta en massa ihop! Sen har även saker som Ön, familjemiddagar, ridning, vålahäng och oändliga skratt fyllt min vardag den här sommaren. Sjukt vilka människor jag är omgiven av och som jag längtar efter att få komma hem till dem igen i framtiden. På lördag lättar jag ankar och drar tillbaka till min verkligehet och vardag i Norge. Förhoppningsvis så kommer Rickard att komma och hälsa på vilket skulle göra mig ordentligt HEL inombords dör om det är något som saknats i mitt liv i sommar så är det min Rickard!      
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0