Gratulationer och välmående

Idag är jag vaken lite väl tidigt med tanke på att jag börjar jobbet klockan 15.00 idag. Jag var på myshumör igår och blev uppbjuden till Julias säng, vilket gjorde att jag fick en god och trygg nattsömn. Jag kan inte fatta att jag av alla människor har blivit så sällissjuk? Jag som älskade att vara ensam och speciellt att sova ensam! Men i vart fall. Sist vi hördes så kände jag mig kraslig och jag kan bara meddela att det känns mycket bättre. Jag har bara gått ut när jag har skulla gått till jobbet och resten av tiden bara vilat och käkat alvedon. Just nu kan jag dock meddela att jag är otroligt sugen på att göra av med eneri i form av träning. Jag har inte ens vart ute och gått på ett par dagar, men jag känner inte att jag ville dra på mig sjukdom i onödan så det är nog bra att vila ifrån de ett par dagar. 

I förrgår så fyllde Emelie 23 och idag så fyller Sara 22 år. GRATTIS!

Sara i sommras när vi var in till oslo. Riktigt söt!
   

Linn tillsammans med Emelie till höger som "angel of death" 
från maskeraden.

Imorgon när Julia slutat jobbet så ska vi dra in till oslo för mat, shopping och bio - nya twilight filmen. Spännande! Själv så har jag kortpass på Gardermoen imorgon mellan 5 och 10 så jag hinner hem och sova innan julia kommer hem. Skönt!

Nu ska vi se om det möjligtvis går att somna om en timme eller två, men troligtvis inte..
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0