slappis

Idag har vart en riktig slappis dag! Har bara legat i zippisen och myst framför tvn hela dagen lång. Dock så har jag ju kännt mig kraslig hela veckan och hoppade över jobbet idag så det var nog egentligen kanske helt rätt beslut. Vi har vart lediga hela "familjen" så det har blivit en hel del tid tillsammans idag. Vi har som sagt mest slappat framför tvn och datorn, men det vesäntliga är ju att vi kollade på sport i vart fall. Ja just de, vi började dagen med skidor, sedan vart det skridskor och avslutningsvis hästhoppning. Efter det så drog vi två wallander och därimellan har vi hunnit med att stoppa i oss mat och haft lite slagsmål en hel del med varandra. Med andra ord, en riktig familjedag!

Imorgon skall jag in till Oslo och shoppa, sen får se om jag behöver jobba en stund på eftermiddagen. Ska försöka få med mig Julia :) Allt blir så mycket roligare då!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0